archfile

آموزش رویت

0 گؤروش
یازار:‌

آموزش رویت

آموزش رویت – از گذشته تا کنون طراحان، ایده های خود را به سمع و نظر کارفرما می رساندند و در صورت اعلام رضایت آنها کار را آغاز می کردند. این روزها نحوه ارائه پیشنهادات نسبت به گذشته کمی متفاوت شده است. با ظهور نرم افزارهای مختلف در عرصه طراحی نقشه ها، پلان ها و دکوراسیون داخلی انقلابی عظیم در این زمینه رقم خورد. یکی از این نرم افزارهای پرکاربرد رویت نام دارد که خروجی آن از کیفیتی مطلوب برخوردار است. اگر تمایل دارید درمورد اهمیت آموزش رویت، ویژگی ها و مزایای آن بیشتر بدانید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

آموزش رویت

آشنایی با نرم افزار رویت

پیش از هرچیزی باید بدانیم که نرم افزار رویت چه کاربردی دارد. این نرم افزار که توسط کمپانی اتودسک تولید شده است، به منظور ترسیم و طراحی نقشه های ساختمانی و معماری مورد استفاده قرار میگیرد. از مهم ترین مزایای این نرم افزار امکان مدلسازی هوشمند به صورت ۲ بعدی و ۳ بعدی است.

استفاده از نرم افزار رویت در کشورهای توسعه یافته ای از جمله آمریکا، کانادا، استرالیا و کشورهای اروپایی سالهاست که رونق دارد. استفاده از این نرم افزار برای مدت کوتاهیست که در میان شرکت های معتبر ساختمانی ایرانی نیز رواج پیدا کرده است.
نکته ای که معماران و مهندسان ساختمانی باید به آن توجه داشته باشند این است که با آموزش نرم افزار رویت می توانند به ارتقاء شغلی خود کمک به سزایی کنند.

چه افرادی می توانند از این نرم افزار استفاده کنند؟

خوشبختانه یادگیری این نرم افزار نیاز به هیچ گونه پیش نیازی ندارد و می توانید درمدت زمان بسیار کم به مهارت بالایی در استفاده از آن برسید. این نرم افزار برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مهندسی معماری، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته عمران، آرشیتکت ها، علاقمندان به عرصه های معماری و طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین صاحبان کسب و کار در زمینه معماری بسیار مناسب و موثر است.

اهمیت آموزش رویت

مطمئن باشید با آموزش رویت می توانید طراحی و مدل سازی های متنوعی را با سهولت بیشتری انجام دهید.
فراهم کردن بستری مناسب برای ایجاد ساختارهای پیچیده، طراحی و مستندسازی با دقت زیاد و صرف زمانی اندک را می توان از ویژگی های بارزی دانست که شما را به سمت آموزش نرم افزار رویت می کشاند.

ویژگی مهم دیگری که فعالان در زمینه معماری را به سمت آموزش رویت سوق می دهد تا برای پیشبرد سایر پروژه های خود بر آن تکیه کنند، جمع آوری فایل های مدل هوشمند در یک پروژه کلی است. بدین ترتیب فایل پروژه در یک پایگاه داده ذخیره می شود که دسترسی و نگهداری آن بسیار راحت تر خواهد بود.

پس از آموزش رویت چه توانایی هایی کسب می کنیم؟

پیشتر هم گفتیم که برای آموزش رویت نیازی به هیچ گونه پیش زمینه ای نخواهد بود و شما میتواند بر خلاف نرم افزار ۳Dmax وAutocad بدون نیاز به صرف زمان زیاد به آن مسلط شوید.
همان طور که می دانید نرم افزار رویت به عنوان یک نرم افزار کاربردی در ارائه خدمات و ترسیمات نقشه به حساب می اید. به همین دلیل لازم است تا به منظور آموزش رویت در نخستین گام با تمامی ابزارهای مورد نیاز برای طراحی ترسیمات نقشه ای آشنا شوید. در انتهای آموزش رویت این انتظار وجود دارد که بتوانید طراحی پلان های طبقات، برش ها، بزرگ نمایی ها، پلان های رنگی برای معرفی فضاهای داخلی و شیت بندی نقشه را انجام دهید.

برای یادگیری رویت نیاز نیست زمان زیادی را صرف کنید.

پس از آموزش دیدن در حوزه نرم افزار رویت باید بتوانید از فایل های پیش فرض موجود در نرم افزار استفاده کنید و از آنها برای راه اندازی فایل های جدید ترسیمی خود بهره ببرید. چگونگی استفاده از نقشه های دوبعدی و سه بعدی در یک فایل واحد، استفاده از عناصر فامیلی در تکمیل ترسیمات، استفاده از پانل های شیشه ای برای نماسازی، تهیه یک برش از ساختمان با سرعت زیاد، ترسیم انواع پله ها خصوصا پله های گرد در مدت زمانی اندک، تهیه یک فایل گرافیکی از نمونه های ایجاد شده، انجام شیت بندی نقشه ها در مدت زمانی کوتاه از جمله کارهاییست که انتظار می رود کاربر پس از آموزش رویت به سهولت انجام دهد.

انواع نسخه های نرم افزار رویت

کمپانی اتودسک به منظور افزایش کارایی این نرم افزار، نسخ مختلفی از آن را تولید کرده است که در مراحل مختلف طراحی های ساختمانی مورد استفاده قرار گیرند. Revit Architecture، Revit MEP، Revit Structure، Revit One Box و Revit LT از جمله این نسخه ها به شمار می روند که Revit Architecture برای طراحی های معماری و ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد.

Revit MEP برای مهندسین رشته های برق، مکانیک و لوله کشی بسیار کاربردی است. Revit Structure نرم افزاری کاربردی برای مهندسین و طراحان سازه به حساب می آید. Revit One Box که در سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد، سه شاخه ای که پیشتر به آنها اشاره شد را در بر گرفت. Revit LT در سال ۲۰۱۳ با حذف شدن برخی از امکانات نسخه های قبلی به طرفدارانش معرفی شد.

مزایای نرم افزار رویت

مطمئن باشید امکانات بالای این نرم افزار، شما را برای جست و جوی بیشتر و ترسیم های متنوع تر ترغیب خواهد کرد. از جمله مزایای بارز این نرم افزار می توان به موارد ذیل اشاره نمود:
• امکان سرعت بخشیدن به پروسه ترسیم و تغییر نقشه ها
• دقت بالا در ترسیم نقشه ها
• سرعت بالا در تبدیل نقشه های فاز۱ به فاز۲
• امکان ارتباط و اعمال تغییرات همزمان بین نقشه های سازه، ساختمان و تاسیسات
• امکان حذف خطاهای مربوط به نما، پلان و مقاطع
• امکان بررسی های اقلیمی مربوط به نور و سایه بر روی ساختمان مورد نظر
• امکان محاسبه متره ساختمان
• به حداکثر رساندن میزان بهره وری در مستندسازی ها و طراحی ها
• امکان ایجاد سریع تغییر بر روی متره ساختمان ها با توجه به تغییرات نقشه
• امکان ایجاد ارتباط بین نرم افزار رویت و نرم افزارهای ۳DMax و Autocad
• یادگیری آسان
• امکان طراحی کردن نقشه ها به صورت حجمی و تبدیل نمودن آنها به نقشه های اجرایی
• دارای قابلیت اشتراک گذاری پروژه ها به صورت همزمان مابین چند کاربر

 

حرف آخر

باید بگوییم که یادتان نرود برای تسلط کافی بر یک نرم افزار باید پیش از آموزش به خوبی بر کلیات آن آگاه باشید. اطلاع کلی از توانایی ها و عملکرد نرم افزار رویت از لازمه های اصلی پیش از آموزش آن است که قطعا بر موفقیت بیشتر شما در آموزش رویت تاثیرگذار خواهد بود.

 

برگزیده ای از فیلم های آموزشی رویت از مقدماتی تا پیشرفته

نمونه پروژه های که با رویت انجام شده

 

آردینی اوخو
یکشنبه 29 مهر 1397
بؤلوملر :

نمای ساختمان پرطرفدارترین رنگهای رنگ سال 2018 در ایران و جهان

0 گؤروش
یازار:‌

 

نمای ساختمان در طول دهه گذشته، تولید کنندگان رنگ های نمای ساختمان را با دوام تر ساخته اند. بیشتر رنگ های نمای ساختمان در رتبه بندی گزارش های مصرف کننده  برای نه سال یا بیشتر به نظر می رسد. این خبر خوب است - اگر شما رنگ های مورد علاقه خود را دوست دارید. 

اریکا ووفل، معاون ارشد خدمات رنگی و خلاقانه در بهار

می گوید: "رنگ رنگ مناسب می تواند بر روی جزئیات

جذاب، ویژگی های جذاب و جذاب کمتری را ت

غییر دهد و ظاهر کلی خانه شما را تغییر دهد."

با توجه به مقیاس این پروژه و هزینه، قابل درک است که چرا بسیاری از خانه ها رنگ های خنثی را رنگ می کنند، مخصوصا اگر فکر می کنید خانه خود را چند سالی در نظر بگیرید.  نمای ساختمان

بیشتر بر رنگ

 

علاوه بر این، پالت های خنک خنثی همچنان یک انتخاب

محبوب هستند، از آنجا که عناصر ثابت در آجر و سنگ

سنگ مصنوعی خانه هستند، مواد گرم هستند. سو کیم، طراح

ارشد رنگ برای Valspar می گوید. اما همانطور که بلوز و

گرمی رنگ داخلی را برای منزل به ارمغان آورده اند، ما شاهد

تغییرات اندکی در محبوبیت خودمان نیز هستیم. دلیل دیگر ر

نگ خانه در حال تغییر است؟ کیم می گوید که خریداران

جوان خانه ها به حومه حرکت می کنند، می توانند

سبک شهری را به محله های جدیدشان برسانند. 

یک جای خوب برای تحقیق رنگی شما؟ تولید کنندگان رنگ

، مجموعه ها و پالت های سرپرستی را در وب سایت

های خود ارائه می دهند. و ابزارهای دیجیتال سازنده

اجازه می دهد تا عکس های خانه خود را آپلود کنید

و با رنگ های مختلف کار کنید که با سبک خانه و

محیط شما کار می کنند. 

در زیر، به ترتیب حروف الفبا، ما مارک های برجسته ای را که در آزمایش های ما موفق شده اند، به علاوه پالت های رنگی که هر نام تجاری توصیه می کنند، برجسته می کنیم.   نمای ساختمان

نمای ساختمان ریکو پاز، مهندس که نظارت بر گزارش های مصرف کننده از رنگ ها و لکه ها را نظارت می کند، توضیح می دهد: "به یاد داشته باشید که یک نام تجاری ممکن است خطوط رنگ مختلفی ارائه دهد و آنها را یکسان انجام ندهند." "اغلب خطوط در قیمت های مختلف هستند و دارای اجزای مختلف هستند و بعضی از رنگ ها را با دوام تر از دیگران می سازند."

برای طولانی ترین رنگ های ماندگار، صفر بر روی آنهایی که در رنگ های نمای ساختمان ما  رتبه بندی شده اند که نمرات بسیار خوبی در ظاهر پس از نه سال.

 

بهر

نمای ساختمان
عکس: مهر

نمای ساختمان پالت: Greige، نمای ساختمان یک بژ خاکستری، خنثی محبوب است. این خانه بر روی شبکه Grid T18-08، یک رنگ Greige رنگ شده است. این نرم افزار با نرم افزار Focus Focus T18-09 رنگ آمیزی شده است. می گوید ولفل می گوید: "بیانیه ای را در درب جلو با رنگ های جسور مانند Spiced Berry S150-6 یا Civara T18-02 (نشان داده شده در اینجا) بنویسید."  نمای ساختمان


Sheens:  تخت برای بدن خانه، و semigloss برای هر چیز دیگری. 


نکات از باره: Woelfel می گوید  تور محله شما، پینترست

را مرور کنید یا مجلات پناهگاهی را برای سبک های خانه

شبیه به خودتان مرور کنید و توجه کنید که سایه ها چشمان شما

را جذب می کنند. "شما همچنین می توانید رنگ های

مورد علاقه خود را از دکور داخلی خود بکشید و کمی برای

استفاده نمای ساختمان از آنها استفاده کنید، که

می تواند خانه را با طراحی یکپارچه ترکیب کند." 


از کجا بخرید: خانه انبار

بنجامین مور

نمای ساختمان
عکس: بنجامین مور

نمای ساختمان پالت:  بدنه نمای ساختمان خانه و تر و تمیز نقاشی می شود. دور قلب OC-68. کرکره ها و سقف حصار در Harbor Haze 2136-60 انجام می شود و درب، در Cool Blue 2058-40، از شما استقبال می کند. 
Sheens:  لرزش کم برای بدن خانه و تر و تمیز، و ساتن برای کرکره و درب. 


نکات از بنجامین مور:  "استفاده از رنگ از کرکره به عنوان

راهنمای یک روش ظریف برای معرفی رنگ به سقف است

،" آندریا ماگنو، متخصص رنگ و طراحی در بنجامین مور می گوید.

 "این باعث می شود که انتقال از دیوار به سقف حیاط کمی

نرمتر شود و ابعاد را به فضا بدون شکستن وحدت

رنگ موجود تبدیل خواهد کرد."  نمای ساختمان


از کجا بخرم؟  فروشگاه رنگ و سخت افزار را انتخاب کنید 

کلارک + کنزینگتون

نمای ساختمان
عکس: کلارک + کانسینگتون

نمای ساختمان پالت:  Adobe Hut N-C3 در خانواده Greitle است و در نمای ساختمان اینجا برای خارج از منزل استفاده می شود. جیلی الروود ، سخنگوی Ace Hardware می گوید: کرم شلاق 17A-1 درب های تر و تمیز را پوشش می دهد و برای افزودن علاقه، درب جلو رنگ Purple Energy 5056 را رنگ می کند. Sheens  


 تخت به نظر می رسد انتخاب محبوب برای یک ظاهر خانه است.

، سازنده نام تجاری رنگ کلارک + Kensington. برای درب ورودی

، معمولا شما می خواهید برای استفاده از semigloss برای

دوام خود استفاده کنید، و شما به راحتی می توانید آن

را در صورت نیاز بشویید. 


نکات از کلارک + Kensington:  نگاهی به عناصر در داخل و اطراف خانه خود که شما نمای ساختمان قصد تغییر آن را ندارید، مانند سقف، سنگ، آجر و محوطه سازی. الروود می گوید رنگ خود را با پیدا کردن رنگ هایی که با آن عناصر کار می کنند، انتخاب کنید. 
از کجا بخرم؟ Ace Hardware

گلددن

نمای ساختمان
عکس: گلددن

 نمای ساختمان پالت:  این نرم زرد، کشور کرم 40YY 72/164 است، با نمای ساختمان طبیعی سفید 50YY 83/029 برای تر و تمیز زدن. درب آکسفورد آبی 10BB 40/090 برای یک نگاه کلاسیک رنگ شده است. 
Sheens:  تخت معمولا در بدن خانه استفاده می شود،

در حالی که ساتن برای تر و تمیز کردن استفاده می شود، متخصصان Glidden می گویند. 


نکاتی از Glidden:  "Misty Yeomans، مدیر ارشد بازاریابی رنگ در Glidden، می گوید : " اگر تخت گل تختخواب رسیده با گل رز، رنگ نقاشی در جلو درب قرمز را برای تقویت رنگ نشان می دهد. آیا یک باغ پر از گل آفتابگردان به مهمانان خوش آمدید؟ یک رنگ زرد برای درب جلو را انتخاب کنید. او می گوید: "تاثیر دوگانه رنگ ها به یک درگاه نمای ساختمان حساس استقبال می کند و به درخواست تجدید نظر در خانه افزوده می شود."  


از کجا بخرید:  Home Depot، Walmart،

شروین ویلیامز

نمای ساختمان
عکس: شروین-ویلیامز

نمای ساختمان پالت:  زمین خنثی SW 7568 بخش عمده ای نمای ساختمان از خانه را پوشش می دهد و تر و تمیز است Extra White SW 7006. درب، در Lakefront SW 9060 کنور، کنتراست را اضافه می کند. (تصویر در بالای این داستان، خانه ساحل آبی نیز از Sherwin-Williams است. Festoon Aqua SW 0019، لوئوا سبز 6712 و Zurich White SW 7626 نقاشی شده است.) Sheens  


 تخت برای بدن ایده آل است خانه، در حالی که ساتن بهترین کار برای تر و تمیز و کرکره است. Semigloss یا براق بودن برای درب ها ایده آل است.  Sue Wadden، مدیر بازاریابی رنگ در Sherwin-Williams می گوید 
: "با نگاهی به رنگ هایی که همسایگان خود انتخاب کرده اند و از استفاده از آن سایه های دقیق مشابه نمای ساختمان استفاده نکنید، شروع کنید." "در عوض، رنگی را انتخاب کنید که به آنها تکمیل شود - این ترفند درخواست تجدید نظر به نفع شما و همسایگان شما خواهد بود." 


از کجا بخرم: فروشگاه Sherwin-Williams

Valspar

نمای ساختمان
عکس: VALSPAR

نمای ساختمان پالت:  Coventry Blue 4005-5C برای بدن خانه مورد استفاده نمای ساختمان قرار گرفت و یک رنگ تیره تر، Blue Sash 4005-6B، چشم خود را به تکه تکه می کند. تراز سفید، Du Jour 7002-6، یک لمس واضح را اضافه می کند. 
Sheens:  این رنگ ها در ساتین بهترین هستند، سازنده می گوید. 


نکات از Valspar:  "زمان خود را در نظر گرفتن رنگ، می گوید Valspar کیم. "چند نمونه رنگی را برای رنگ کردن رنگ های مختلف در گوشه های نمای ساختمان مختلف خانه خریداری کنید و برای یک یا دو روز آنها را مشاهده کنید." و شما همیشه می توانید یک رنگ جدید در درب جلو یا کرکره را امتحان کنید. 
از کجا خرید؟ Lowe's

آزمایشگاه برای خانه شما آزمایش شده است

شما 15 رنگ را در ردیف رنگ خارجی ما   با نمره کلی که از 30 تا 75 می باشد نمای ساختمان پیدا خواهید کرد. آزمایشات ما نشان داده است که رنگ های مسطح، چرم و رنگ نیمه تمام برند با هم به طور کلی عمل می کنند بنابراین ما نمرات را برای شما آسان تر می کنیم برای مقایسه علامت های تجاری

هنگام مقایسه رنگ ها، روی برگه ویژگی ها و مشخصات در ارزیابی رنگ های نمای ساختمان ما کلیک کنید . آب و هوای آفتابی، گرم و خشک نیاز به رنگی دارد که مقاومت در برابر ترک خوردگی و محو شدن دارد و این اطلاعات را در آنجا مشاهده خواهید کرد. مناطق گرم و مرطوب برای نقاشی که مقاوم به کپک و موی سر هستند مقاوم هستند و خانه های بیابان یا شهر نیاز به رنگی دارند که مانع از چسباندن خاک می شود. نمای ساختمان

آردینی اوخو
دوشنبه 16 مهر 1397
بؤلوملر :